Moda na sukces pojawiła się na antenie Jedynki dwadzieścia lat temu, w 1994 roku. Obecnie jest najdłużej emitowanym serialem w historii polskiej telewizji. Początkowo niekończący się tasiemiec śledziło średnio 4,76 miliona widzów. W 2009 roku liczba ta spadła 2,26 miliona. Dla tej nadal sporej widowni mamy niestety złą wiadomość - Moda na sukces znika z ramówki.
TVP była zainteresowana kontynuowaniem emisji serii, ale z powodu spadającej oglądalności próbowała wynegocjować niższa kwotę za kolejne odcinki. Nie udało się jednak nakłonić dystrybutora serialu do zniżki.
TVP musi kierować się rachunkiem ekonomicznym i z wyjątkiem pozycji i programów mieszczących się w definicji misji nie może dopłacać do emitowania serialu, który jest przedsięwzięciem czysto komercyjnym - tłumaczy rzecznik prasowy TVP, Jacek Rakowiecki.
Koniec emisji Mody na sukces w TVP nie oznacza jednak, że ostatecznie zniknie ona z polskiej telewizji. Christine Waage, wiceprezes odpowiedzialna za sprzedaż międzynarodową serii, zapowiada już w rozmowie z Wirtualnymi Mediami, że "poszukuje innych możliwości emisji telenoweli" - zarówno w telewizji jak i w internecie.